نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4276
-
الف
+

«مهوش صبرکن»: نقشم در «دخترم نرگس» متفاوت از کارهای قبلی ام است

«مهوش صبرکن» از جدیدترین کرکتر خود در سریال «دخترم نرگس» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش صبرکن» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از جدیدترین کرکتر خود در سریال «دخترم نرگس» سخن گفت.

«مهوش صبرکن» درباره حضورش در سریال «دخترم نرگس» گفت: در این سریال کرکتر بسیار متفاوتی را نسبت به گذشته بازی می‌کنم، شخصیتی که من ایفاگر آن هستم سال‌ها از خودم پیرتر است و همین چالش جذابی بود که این نقش برایم به همراه داشت.

وی کرکتر خود در سریال «دخترم نرگس» را اینگونه تشریح کرد: این نقش برخلاف خود من کرکتری بسیار آرام است، فردی که از لحاظ وجهه اجتماعی به شدت با من در تفاوت است، نکته جالب توجه درباره این نقش آن است که این کرکتر بسیار کلان هیبت تر از من است و به همین دلیل من باید حرکاتم در قالب نقش را بسیار کند انجام می‌دادم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در پیوند با همین موضوع ادامه داد: من در سریال «دخترم نرگس» کرکتر مادرکلان یک خانواده پرجمعیت را بازی می‌کنم، این کرکتر به نوعی رهبر این خانواده است و تمامی تصمیمات مهم تحت نظر وی گرفته می‌شود.

«مهوش صبرکن» درباره چگونگی پیوستن به سریال «دخترم نرگس» افزود: در ابتدا فلمنامه برای من ارسال شد، بعد از خواندن آن سریعا نقش را قبول کردم، زیرا کاملا متفاوت از کار‌هایی بود که تاکنون بازی کرده ام.

این بازیگر کهنه کار درباره احتمال موفقیت سریال «دخترم نرگس» در میان مخاطبان به میزان گفت: تا آنجایی که من حضور داشتم، سریال با دقتی خاص و با کیفیت ساخته شد، حالا باید دید در تدوین و صداگذاری به چه صورت پیش می‌رود، اما گمان می‌کنم که به واسطه داستانی جذاب، از جمله سریال‌های موفق تلویزیون ایران در سال‌های اخیر باشد.

بانو صبرکن درباره وضعیت کنونی سینما و هنر بعد از شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: به بعید می‌دانم که سینما تا سال ۱۴۰۰ به وضعیت قبلی برگردد، اکثریت جشن‌ها و جشنواره‌های سینمایی تاکنون لغو شده اند به همین دلیل احتمال می‌دهم ما بار دیگر سینمای پررونق را در سال آتی تجربه کنیم، البته این وضعیت تنها به کشور ما ختم نمی‌شود و هر روز شاهدیم که جشن‌های سینمایی همچون اسکار هم به تعویق می‌افتند، کرونا مشکلی جهانی است که کل هنر در جهان را با مشکل مواجه کرده است.

گفتنی است که سریال های «پس از باران»، «پشت کوه های بلند»، «خانه ای در تاریکی» و «روشن تر از خاموشی» با بازی بانو صبرکن از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال خانه ای در تاریکی

دانلود سریال «پس از باران»

دانلود سریال «پشت کوه های بلند»

دانلود سریال «روشن تر از خاموشی»

«مهوش صبرکن»: با پول، واسطه و چهره خوب نمی توان در دنیای بازیگری ماندگار شد

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

بازیگر «یوسف پیامبر» با همسرش در یک سریال جدید نقش بازی می کند

م ح

نظر شما
ارسال نظر